poniedziałek, 2 maja 2016

Kwietniowe DENKO

W kwietniu Denko wyszło dość średnich rozmiarów - nie za duże, nie za małe ;-)


IWOSTIN PURITIN Peeling kremowy do cery tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych - niestety, dla mnie rozczarowanie. Drobinek było w nim bardzo niewiele przez co miałam wrażenie, że peeling praktycznie w ogóle nie działał. Nie widziałam ani nie czułam żadnych efektów na buzi. NIE KUPIĘ PONOWNIE
Barwa Siarkowa, specjalistyczny tonik siarkowy antybakteryjny - produkt dość przyjemny w użyciu, pachnący pomarańczowo, ale bez jakiś szczególnych efektów dla mojej twarzy. RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE
Charmine Rose AZA ULTRA CARE CREAM, krem pielęgnacyjny z kwasem azelainowym - dla mnie strzał w dziesiątkę. Krem niesamowity. Matowił twarz na długie godziny. Bardzo gorąco polecam wszystkim ze skórą tłustą, ale ostrzegam - jest to produkt dość 'agresywny' dla buzi i może prowadzić do nadmiernego przesuszania. KUPIĘ PONOWNIE Więcej o nim -> TUTAJ


Adidas GET READY! antyperspirant - pachnie niesamowicie, bardzo mi się podoba i choćby tylko dlatego zapachu KUPIĘ PONOWNIE
NIVEA Szampon pielęgnujący balanced & fresh care, zapobiega przetłuszczaniu włosów - na moje cienkie i przetłuszczające się włosy działał bardzo fajnie, były świeże faktycznie przez cały dzień. KUPIĘ PONOWNIE
AA Intymna Płyn do higieny intymnej - bardzo fajny płyn, pozostawiał uczucie świeżości i ogólnie miły w użyciu ;-) MOŻE KUPIĘ PONOWNIE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz