poniedziałek, 9 maja 2016

Paznokcie z Semilacami.

Bardzo rzadko maluję paznokcie hybrydami. Zawsze mnie drażni proces ich zdejmowania. 
Ale przed majówką chciałam coś na szybko co przetrwa noc na ognisku. 
I poszłam w stronę hybryd jednak :) 


Wyszło całkiem przyjemnie, według mnie :D 


'Lakiery' użyte do zdobienia: 
  • Semilac BASE/TOP 2 IN 1
  • Semilac 016 Grunge
  • Semilac 032 Biscuit
  • Semilac 093 Silver Dust



Lampa również z firmy Semilac. 
A do ozdobienia malutkie, czarne kamyczki. 


Nie wiem sama czy do hybryd będę powracać częściej. Myślę, że będzie to zależało od tego jak pójdzie mi zdejmowanie tych kolorów :D 


6 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły pazurki.
    Ze ściaganiem jest niestety sporo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Barrrdzo ładne paznokietki! :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny mani, a co do zdejmowania, najpierw matowie top,a potem używam removera z semilaca i po 15 minutach lakier sam schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się udało zdjąć bez większych problemów :)

      Usuń