czwartek, 5 maja 2016

Rossmann -49% oczy i brwi

Na tej promocji za bardzo nie poszalałam. 
Złapałam to co chciałam i to co mi w ręce wpadło. 
Kwestia mojego zadowolenia z tych zakupów... To już inna bajka :D  


Na paletkę z wibo polowałam. Chciałam ją dostać i w drugim Rossmannie wpadła w moje ręce. 
I nawet udało mi się zakupić niezmacaną :P 


Natomiast to czy jestem z tego zakupu zadowolona... No średnio powiem szczerze. 
Przyznam szczerze, że na razie pędzelek wsadziłam do trzech kolorów. Ich napigmentowanie pozostawia wiele do życzenia - kolory matowe są dość słabiutkie. 
Za to brokatowy aż się rozpadał po dotknięciu pędzlem co widać na zdjęciu poniżej. 


Są to dość neutralne kolory, raczej dla każdego. Nic niesamowitego w nich nie ma. 
Ale nie żałuję kupna, cienie się przydadzą i będę z nich korzystać. 
Po prostu używanie ich wymaga nieco więcej pracy. 


Paleta zawiera 15 cieni - 8 matowych i 7 brokatowych. 
Zaskoczył mnie dość zapach wydobywający się z paletki, bo pachnie ona dość nieprzyjemnie, dusząco. Jest to zapach ciężki do zidentyfikowania, niby chemia, niby klej a nie do końca.


W każdym razie, nie zniechęcam. Jeśli ktoś chce wypróbować to jak najbardziej - kupujcie, testujcie, używajcie :) 


Drugi zakupiony produkt dużo bardziej przypadł mi do gustu. 
Jest to kredka do brwi - również od wibo. 
Jest to numer 2 - numeru 1 w ogóle w sklepie nie widziałam, więc nie mam porównania. 
Ale ta sprawdza się u mnie świetnie.


Ma dość charakterystyczny kształt, stożkowaty, lekko ścięty, przez co nakłada się jak marzenie. 
Świetnie wygląda na brwiach i dobrze się aplikuje. 
Zaopatrzona jest też w szczoteczkę do wyczesywania brwi co mnie bardzo odpowiada. 


Kredkę polecam jak najbardziej, ja polubiłam ją od pierwszego użycia :D 

6 komentarzy:

  1. Chciałam kupić tę kredkę, ale niestety dostępny był tylko drugi odcień, który jest rudawy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się na szczęście udało ^_^

      Usuń
  2. Też kupiłam ta paletkę, ale mam trochę inne odczucia. Pigmentacja spoko, nie jakaś super, ale da radę :) Ale cienie mi się nie kruszyły i zapach całkiem przyjemny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nasze paletki trochę się chyba różnią :D Bywa i tak :)

      Usuń
  3. Śliczne kolory w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń