czwartek, 12 maja 2016

Rossmann -49% paznokcie i usta


Podczas tej promocji zdecydowanie nakupiłam najwięcej :D 
Co dziwne, tylko jeden produkt do ust!
Tym razem poszłam bardziej w odżywki do paznokci i skórek.


wibo French manicure  Nr 2 - był to chyba najbardziej nieprzewidziany zakup. Zwróciła mi na niego uwagę mama, że taki ładny, no to włożyłam do koszyka :D
wibo Nail Spa Serum z Keratyną i miodem na bazie wody termalnej - już tej odżywki korzystałam i byłam zadowolona, więc kupiłam nową. 
wibo Extreme Nails Nr 34 i wibo Extreme Nails Nr 25 - poszukuję bieli i czerni idealnych - dobrze kryjących. Zobaczymy jak im pójdzie. 
miss sporty Peel off base coat - sprawdzony produkt, kupuję jak tylko kończy się poprzedni. 
Rimmel 60 seconds Super Shine 262 Ring A Ring Roses i Rimmel Rita Ora 270 Sweet Retreat - stwierdziłam, że mam za mało różowych lakierów. Te są do siebie dość zbliżone więc może dobrze będzie wygląda wykonany mini gradient albo ombre. 


Laura Conti  Vitamin Booster Nourish & condition - całkowita dla mnie nowość. Nic nie wiem ani o produkcie, ani o firmie. Ale warto czasem spróbować czegoś nowego. 
Bielenda CC Magic nails eXtreme Repair 10w1 - już ją kiedyś używałam i dość dobrze się sprawdzała. 
wibo Million Dollar Lips Nr 3 - rodzynek w całych zakupach paznokciowych. Czytałam dobre opinie o tych produktach, więc dałam im szansę ;-)


Sally Hansen Cuticle Rehab
Sally Hansen nailgrowth Miracle Growth Treatment
Sally Hansen Vitamin E Nail & Cuticle Oil
Sally Hansen mnie najbardziej zrujnowała :D Wszystkie te produkty są dla mnie nowe, nie znam ich. O odżywce do paznokci czytałam dobre opinie. Czy się sprawdzą - zobaczymy :)

2 komentarze:

  1. Ja też tym razem poszłam w odżywki. Choć i 3 lakiery też wpadły do koszyczka.

    OdpowiedzUsuń