poniedziałek, 20 czerwca 2016

Golden shine

No i kolejne zdobienie z hybrydkami :D 
Paznokcie wzorowane na zdjęciu znalezionym daaawno temu w Internecie. Niestety, nie byłam w stanie go znów znaleźć i nie mogę go w związku z tym podlinkować :/ 
Myślę, że wyszło całkiem nie najgorzej ;-)





Muszę przyznać, że zrobienie elementów negative space na paznokciach lewej ręki było męczarnią. Zazwyczaj pomagam sobie tasiemkami, do równego namalowania linii. Tutaj ten numer nie przeszedł - tasiemki nie lepią się do hybryd! Ale. Jakoś sobie poradziłam.
Za to na prawej ręce już sobie to odpuściłam i wszystkie paznokcie są równo białe :D 


Przy okazji była to też szansa wypróbować nową hybrydę Semilac Hardi rosa. Nie wiem jeszcze jak się sprawdzi w kwestii trwałości, ale pierwsze wrażenia już są. 
Przede wszystkim - zapach. Uderzający, mocny, duszący. Bardzo intensywny. Da się wytrzymać, nie jest to zapach jakoś szczególnie nieznośny, ale mimo wszystko dość wyraźny. 
Po drugie - konsystencja. Hardi jest BARDZO gęsty. Pędzelek wychodzi z buteleczki oblepiony grubą warstwą lakieru i prawie się ciągnie. Ale jest to plus pod tym względem, że można spokojnie pomalować 4 palce i nic nie spływa na skórki. Dla porównania - Semilac BASE/TOP 2 IN 1 jest bardzo rzadki i mnie zaczyna bardzo szybko ściekać i zalewać skórki - ledwo mam czas pomalować drugi palec, a z pierwszego lakier już zjeżdża. Więc mnie taka gęstsza konsystencja raczej odpowiada. 


Lakiery użycia do zdobienia: 
  • Alle Paznokcie Primer bezkwasowy
  • Semiac HARDI rosa
  • Semilac 001 Strong White
  • Semilac BASE/TOP 2 IN 1
  • Plus złote paseczki do ozdobienia. 



8 komentarzy:

  1. Twoje paznokcie bardziej mi się podobają niż te z inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. esktra Ci wyszło, ja też mam Hardi z Semilaca i jestem mega zadowolona w końcu mogę mieć troszkę dłuższe paznokcie haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają Twoje pazurki :) Skąd ja to znam, że często tylko jedna ręka jest udekorowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No tak to już czasami jest, że na drugą braknie siły i chęci :D

      Usuń
  4. Piękny manicure :) jesteśmy pod wrażeniem, tym bardziej, że wygląda na bardzo skomplikowany. Cieszymy się, że Hardi Rosa przypadło Pani do gustu.
    Pozdrawiam

    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń