poniedziałek, 6 czerwca 2016

Majowe DENKO


Ziaja liście zielonej oliwki, oliwkowa woda tonizująca z wit. C - u mnie się to cudo nie sprawdziło. Po każdym użyciu miałam wrażenie, że moja cera jest tłustsza niż przed użyciem. Nie czułam za bardzo odświeżenia, raczej wręcz przeciwnie. NIE KUPIĘ PONOWNIE
Ziaja oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej, liście manuka, tonik zwężający pory na dzień/na noc - tutaj też szału nie było. Efekty był lepsze niż w przypadku wody tonizującej, ale nie zauważyłam żadnego zwężania porów ani efektu matowienia twarzy. NIE KUPIĘ PONOWNIE


Rexona Motionsense biorythm dry & fresh - dość przyjemny antyperspirant, ładnie pachnie i spisuje się dobrze. KUPIĘ PONOWNIE
ISANA zmywacz do paznokci z olejkiem pielęgnacyjnym - mój ulubieniec, kolejna buteleczka już jest w użyciu i na pewno KUPIĘ PONOWNIE
Bama spray z jedwabiem, redukuje otarcia - pierwszy taki produkt jaki wpadł w moje ręce. U mnie sprawdzał się świetnie. KUPIĘ PONOWNIE


Rival de Loop łagodne chusteczki oczyszczające 3 w 1 - nie jestem pod wrażeniem. Zazwyczaj potrzebowałam 2 lub nawet 3 chusteczek żeby zmyć makijaż. Poza tym chusteczki pozostawiały niezbyt przyjemne uczucie na twarzy. NIE KUPIĘ PONOWNIE
Bioliq oczyszczający żel do mycia twarzy - mam mieszane uczucia. Z jednej strony bardzo mi się podoba pomysł ze szczoteczką dołączoną do tubki, można bardzo dokładnie umyć dzięki temu twarz. Z drugiej strony - żel jest bardzo wodnisty i mało wydajny. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
Kolastyna young żel oczyszczający - dobrze mi się go używało, fajnie oczyszczał skórę, dobrze się pienił i był wydajny. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE


4 komentarze:

  1. Zmywacz Isana to mój numer jeden już od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zmywacz Isana, zawsze kupuję największą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń