poniedziałek, 11 lipca 2016

Join forces

Dziś zdobienie z połączeniem hybryd Semilac i NeoNail :) 


Jakiś czas temu kupiłam piękną hybrydkę NeoNail 3793-1 Purple Flirt. I dopiero teraz zebrałam się za pomalowanie nią pazurków. Zdobienie najprostsze jakie może być, ale kolor jest na tyle efektowny, że paznokcie i tak wyglądają pięknie.


Purple Flirt to bardzo ciemna malina z drobinkami - błyszczy cię pięknie i wygląda dość spektakularnie :) Ma przyzwoite krycie i świetną konsystencję. 


Lakiery użyte do zdobienia: 
  • AllePaznokcie primer bezkwasowy
  • Semilac HARDI rosa
  • NeoNail 3793-1 Purple Flirt
  • Semilac BASE/TOP 2IN1



Przy okazji dalej testuję Semilac HARDI rosa, który na razie spisuje się bardzo dobrze. Fajnie utwardza i wzmacnia paznokcie. Przy drugim "spotkaniu" z nim, jego mocny zapach nie jest już tak bardzo drażniący - była to pewnie pierwsza reakcja na nowy zapach :)


Przez bardzo długi czas nie mogłam się przekonać do regularnych hybryd. Teraz już w zasadzie porzuciłam zwykłe lakiery do paznokci :P Trzeba będzie niedługo zainwestować w nowe kolory ;-)

10 komentarzy:

  1. kolorek nie do końca mój, wolę raczej jaśniejsze kolorki z Semilaca. Też używam hardi, ale do przedłużania płytki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ciemniejsze pazurki ;-)

      Usuń
  2. Kolor zachwycający! Mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. super kolor!! czy moze ktos wie jaki numer bedzie odpowiednikiem tego koloru w lakierach em nail??

    OdpowiedzUsuń