czwartek, 28 lipca 2016

Jonathan A. Edlow - Zabójcza kolacja i inne zagadki medyczne. Kiedyś przeczytam #8

Wakacje mi się przysłużyły i podczas wyjazdu udało mi się zaliczyć dwie książki z listy ;-)
Udało mi się też jakiś miesiąc temu zdobyć papierową wersję książki i bardzo mnie to cieszy :D 


Tytuł: Zabójcza kolacja i inne zagadki medyczne.
Autor: Jonathan A. Edlow
Rok wydania: 2009
Wydawnictwo Literackie
Strony: 360


Jest to książka, której bardzo się bałam. Ponieważ mam w sobie nieco hipochondrii miałam obawy, jak taka lektura wpłynie na mnie i czy coś sobie zacznę sugerować. Na szczęście do tego nie doszło :D 
Książka jest napisana w ciekawy sposób. Zastanawiające dla było to, że wszystkie opisane przypadki zachorowań były bardzo osadzone bardzo dawno w czasie. Nie było w zasadzie opisanych przypadków w ciągu ostatnich 20 lat. 
Autor zamieścił w książce wywiady z osobami dotkniętymi przez opisywane choroby, przebieg tych chorób, działanie lekarzy, dokładny przebieg zakażeń. 


Jeśli ktoś się nie boi, że się za mocno książką zasugeruje to polecam. Ale raczej nie ma się czego obawiać. Za każdym razem autor wspomina jak rzadkie są przypadki opisywanych zachorowań. A prawda jest taka, że jak coś ma się stać to się stanie czy się tego chce czy nie. 

4 komentarze:

  1. zainspirowałaś mnie tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję xD I polecam, dość ciekawa i trochę 'inna' lektura :)

      Usuń
  2. No ja mam talent do wynajdywania sobie chorób to raczej odpuszczam lekturę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo :D A jednak przebrnęłam przez lekturę bez problemów ;-)

      Usuń