niedziela, 31 lipca 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki.

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu dla blogerek urodowychych ;-)
Wyzwanie rozpoczyna się 31 lipca 2016 - czyli dziś - i trwa przez 6 tygodni. W każdą niedzielę na http://www.trustedcosmetics.pl/ pojawi się artykuł w odpowiednim temacie. Następnie blogerki umieszczają odpowiedni wpisy na swoich blogach ;-)
Tak więc, według dzisiejszego tematu: 
zawartosc_kosmetyczki_wyzwanie_dla_blogerek


Pielęgnacja ciała: 

Oliwka do masażu, płyn do higieny intymnej, balsam do ciała, peeling do ciała, żel pod prysznic

Antyperspiranty:


Cztery dezodoranty w sprayu, jeden w kulce i jeden w sztyfcie. 
Używane oczywiście naprzemiennie, nie wszystkie na raz xD

Pielęgnacja twarzy:



Żel do mycia, żel peelingujący, olej do demakijażu, krem z filtrem, krem oczyszczający, dwa toniki, krem przeciw niedoskonałościom, krem nawilżający, krem matujący, dwa sera (serum?), krem pod oczy, miejscowe serum na wypryski.

Pielęgnacja dłoni i stóp:




Antyperspirant do stóp, jedwab w sprayu, kuleczki peelingujące do stóp, krem do stóp, krem do rąk, pierdyliard lakierów do paznokci, kilka hybryd, odżywki do paznokci i skórek

Perfumy:


Cztery małe buteleczki. 

Makijaż: 








Pięć podkładów i trzy kremy BB - muszę się pozbyć tych, których nie używam..., sześć pudrów, cztery korektory, paleta do konturowania, dwa róże, kredki i żele do brwi, kredki i mascary do żęs, pierdyliard szminek, pięć palet cieni i trzy pojedyncze.

Gadżety: 


Lampa do hybryd, pędzle do makijażu, pilniki i blok polerski, gąbka do zmywania makijażu/masek, Beauty Blender. Zabrakło na zdjęciu frezarki i nieskończonej liczby brokatów, naklejek, kryształków do zdobienia paznokci. 

Jest tego wszystkiego do zabicia. Ale sama siebie zaskoczyłam, bo stwierdziłam, że dużej większości z tych kosmetyków faktycznie używam dość regularnie. Bałam się, że okaże się, że trzymam strasznie dużo śmieci, a jednak nie. Co prawda w podkładach i pudrach duża przesada, ale zawsze znajdzie się coś, co się zbiera a nie koniecznie wykorzystuje ;-)

Zapraszam za tydzień, na wpis dedykowany kilku wybranym, ulubionym produktom do pielęgnacji twarzy ;-)

pielegnacja_twarzy_wyzwanie_dla_blogerek

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No trochę tego jest faktycznie :D

      Usuń
  2. O rany! Ilość lakierów robi wrażenie:)Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbierało się ich dość trochę. Choć i tak nie jest ich tyle co kiedyś - zrobiłam porządki nie tak dawno temu :)

      Usuń
  3. Ale spora kolekcja kolorówki! :)
    Również biorę udział w tym wyznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dość trochę tego mam w swoich zapasach :D

      Usuń
  4. Widać u Ciebie więcej kolorówki :) Ja nawet do zdjęć nie wyciągałam wszystkich lakierów do paznokci i perfum, żeby się za bardzo nie przerazić :) czekam na dalsze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście jest to dość dobrze posegregowane, więc nie było dużo wyciągania :D Liczba lakierów też się już znacząco zmniejszyła od kiedy zaczęłam przychylniej patrzeć na hybrydy - teraz za to ich ilość rośnie xD Za to perfum am bardzo niewiele :)

      Usuń
  5. Sporo tego! A myślałam, że tylko ja mam wszystkiego "za dużo" :D Na szczęście nie! Pomadki z GR moje ulubione, lubię ten ten tonik z Ziaji, ale w wersji aloesowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy ma czegoś za dużo xD Uwielbiam produkty do ust z GR, a tonik z Ziaji używam po raz pierwszy ;-)

      Usuń
  6. Niezły zestaw lakierów :)
    U mnie dzisiaj pojawił się post o mojej podręcznej kosmetyczce - zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego masz :) Lakiery przykuły moją uwagę :) Chętnie przeczytam o Twoich kosmetykach do pielęgnacji twarzy :) Również biorę udział w tej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie więcej do poczytania w temacie kosmetyków :D

      Usuń
  8. Całkiem spora kolekcja ;D a cienie są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń