niedziela, 21 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - tydzień #4

Tydzień czwarty kosmetycznego wyzwania Trusted Cosmetics to:

pielegnacja_ciala_wyzwanie_dla_blogerek

Zapraszam :)
Tym razem będzie bardziej zwięźle i do rzeczy. Do pokazania mam tylko trzy produkty :)


Ziaja masło kakaowe, kremowe mydło pod prysznic - fantastyczny produkt za niewielkie pieniądze. Nie jestem jakąś szczególnie wielką fanką firmy Ziaja, ale ich produkty do mycia i balsamy są fantastyczne. Mydło mocno się pieni, pachnie przecudownie. 


Bielenda, skin clinic professional, balsam do ciała odżywczy - świetny produkt intensywnie nawilżający. Używam go 1-2 razy w tygodniu, świetnie koi skórę po goleniu (na przykład nóg ;-)). Przyjemnie pachnie. Jest dość gęsty i ciężki, ja stosuję go na noc żeby miał czas się dobrze wchłonąć. 


Lactacyd Femina, emulsja do higieny intymnej - był taki czas, że stosowałam zwykłe mydło/żel pod prysznic do higieny intymnej, teraz nie wyobrażam sobie do tego wrócić. Emulsja dość rzadka, nie ma szczególnie intensywnego zapachu, nie pieni się mocno, co akurat w tym produkcie mi odpowiada. Pozostawia uczucie odświeżenia i czystości. 

Za tydzień czekają nas:
ulubione_perfumy_wyzwanie_dla_blogerek
:)

26 komentarzy:

  1. Masło kakaowe z Ziaji jest super, moja mama uwielbia kosmetyki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałam ten balsam Bielenda mamie, jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  4. masło kakaowe Ziaja - super zapach, też lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie rządzi Gineintima, chyba najłagodniejszy jaki miałam żel do higieny intymnej :) Kiedyś uwielbiałam masło kakaowe, nie ważne czy płyn do kąpieli czy balsam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś żel Lactacyd i naprawdę fajny produkt ;) Aktualnie inny w użyciu ale równie dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego dość zadowolona :)

      Usuń
  7. Masełko Ziaja,kiedyś używałam i faktycznie dobre.Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm te z ziaji mnie ineteruje :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wondershow-volume-mascara-eveline.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Serię masło kakaowe Ziai po prostu uwielbiam :) Odżywkę do włosów uwielbiam :) Mydło pod prysznic jest super, a i kremem nie pogardzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa jestem masła kakaowego pod prysznic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam wcześniej tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty do ciała Ziajki, ale dawno żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem szczególną fanką marki, ale czasem zdarzy się jakiś fajny produkt ;-)

      Usuń