niedziela, 28 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - tydzień #5

Czas na temat, w którym jakoś nieszczególnie się odnajduję. 
A mianowicie:
ulubione_perfumy_wyzwanie_dla_blogerek

Nie mogę powiedzieć, że używam perfum. Czasem. Od święta. Ale posiadam cztery małe flakoniki i o nich dziś napiszę :) 



Zapach Gucci Guilty - jest to zapach bardzo mocny, intensywny i słodki. Trzeba go na prawdę niewiele, żeby dało się go wyczuć. Należy wręcz obchodzić się z nim ostrożnie, żeby nie przesadzić :D 

Zapach Emporio Armani Diamonds - zdecydowanie mniej słodki, bardziej subtelny od poprzedniego, delikatny, kwiatowy. 


Próbka zapachu z wytwórni perfum Galimard - nie należy do najprzyjemniejszych. Mocny, wyraźnie 'alkoholowy', ale ma w sobie to coś. W końcu to produkt oryginalny ;-)

Zapach Songeries z wytwórni perfum Galimard - dużo delikatniejszy, słodszy, kwiatowy. 

A za tydzień:
pielegnacja_dloni_i_stop_wyzwanie_dla_blogerek
Zapraszam :)

22 komentarze:

  1. Ja za to mam perfumeryjnego świra:). Kupuje i kupuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma świra na punkcie czegoś :D

      Usuń
  2. U mnie zapachów nie będzie dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też posiadam tylko cztery flakoniki perfum:) i to i tak moja największa kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam perfumy :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-dla-blogerek-trustedcosmetics.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię słodkie i owocowe zapachy :) ale ten temat wyzwania jest dla mnie najtrudniejszy, nie umiem pisać o zapachach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też był to trudny do napisania post :D

      Usuń
  6. Ja mam tylko dwa - taki codzienny i wyjściowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie też by to w zupełności wystarczyło :D

      Usuń
  7. Ja również nie jestem maniaczką perfum ;) Ba, w zasadzie to ja nawet nie mogę sobie przypomnieć, czy kiedykolwiek posiadałam jakieś perfumy... ;) Aktualnie mam jedną wodę toaletową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie rozumiem taką postawę - ja swoich w zasadzie nie używam :D

      Usuń
  8. Moje zapachy pojawiły się na blogu. Niby mam ich więcej niż pokazałam, ale jednak wolę postawić na kilka sprawdzonych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat jedyny - poza pierwszym - post w wyzwaniu kiedy pokazałam cały swój dobytek w danej kategorii. Zazwyczaj stawiam na kilka wybranych produktów :)

      Usuń
  9. Ciekawe zapachy, nie znam żadnego z nich niestety.

    OdpowiedzUsuń