niedziela, 7 sierpnia 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - tydzień #2

Tydzień drugi wyzwania dla blogerek. Zobaczcie co chcę Wam pokazać i polecić w kategorii:

pielegnacja_twarzy_wyzwanie_dla_blogerek
Muszę zacząć od zaznaczenia, że mam cerę tłustą, więc nie dla każdego pokazane poniżej kosmetyki będą odpowiednie. Ale jeśli również zmagacie się z tłustą cerą lub znacie kogoś z tym problemem, albo po prostu jesteście ciekawi co przygotowałam  - zapraszam do lektury ;-)


Bielenda argan cleansing face oil, uszlachetniający olejek przeznaczony do oczyszczania i mycia twarzy - do demakijażu spisuje się fenomenalnie. Łączy się pięknie z podkładami, kredkami, szminkami i wręcz je rozpuszcza. Zajęło mi trochę rozgryzienie jak tego używać żeby dobrze było, ale teraz się cieszę, że nie zraziłam się po pierwszym użyciu. Taki olej nakładamy na suchą twarz suchymi rękoma i rozcieramy po całej buzi. Później zwilżamy ręce i ponownie masujemy nimi twarz - teraz olejek zaczyna się delikatnie pienić. Po tym należy go z twarzy zmyć - ja używam do tego małej gąbeczki. Nie pozostawia po sobie żadnego uczucia tłustości, czego się bałam zanim zaczęłam go używać, no i oczywiście nie wysusza skóry twarzy.

Tołpa: dermo face, sebio mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy, głęboko oczyszcza, delikatnie złuszcza, odblokowuje pory - produkt do którego wróciłam po chwilowej przerwie. Jest to żel do twarzy zawierające mikro-drobinki, które działają podczas mycia twarzy jak peeling. Dla osób z tłustą cerą regularny peeling jest bardzo ważny, a tego żelu można używać codziennie. Ja stosuję go każdego ranka żeby oczyścić twarz po nocy z resztek produktów i zanieczyszczeń. 


Charmine Rose Aza ultra care cream, krem pielęgnacyjny z kwasem azelainowym - krem, który odkryłam zupełnie przez przypadek, podczas wizyty u kosmetyczki. Jest to najlepszy krem matujący twarz jakiego kiedykolwiek używałam. Jest wskazany przy trądziku zwykłym jak i różowatym, redukuje widoczność blizn, wyrównuje koloryt skóry. Kwas azelainowy jest fantastyczny dla tłustej cery. 

Bielenda Serum normalizujące do twarzy - w zasadzie jest to nowość spośród przedstawionych dziś kosmetyków. Jest to pierwsze serum jakie kiedykolwiek zakupiłam i stosowałam. Nakładam je na twarz na noc - wchłania się fantastycznie i pozostawia twarz gładką i matową przez dość długi czas. 


Barwa Siarkowa, krem siarkowy matujący - sam w sobie nie jest jakoś niesamowicie efektowny, jeśli chodzi o matowienie cery. Natomiast spisuje się fenomenalnie jako baza pod makijaż, zwłaszcza pod podkłady mocno matujące. Dość miło pachnie i jest bardzo wydajny - niewiele trzeba żeby pokryć całą buzię. 

Dermedic Hydrain2 krem nawilżający o przedłużonym działaniu - jest to produkt, którego używam najmniej i najrzadziej, bo nie mam potrzeby intensywnego nawilżania twarzy. Ale podczas stosowania tylu kosmetyków matujących, normalizujących, anty trądzikowych cera czasem się przesusza. Kiedy do tego dochodzi, kiedy coś zaczyna na twarzy swędzieć, szczypać, dochodzi do jakiegoś podrażnienia czy przesuszenia nakładam go na twarz wieczorem i rano cera na twarzy jest jak nowa. Używam go średnio raz-dwa na tydzień i pomaga mi zachować równowagę w dbaniu o moją twarz. 

Zapraszam za tydzień na kolejny odcinek wyzwania ;-)
kosmetyki_do_makijazu_wyzwanie_dla_blogerek

41 komentarzy:

  1. Olejek do zmywania cery tłustej ? Czy to na pewno dobry pomysł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku używam tylko do demakijażu, a po jego użyciu zawsze używam drugiego żelu do mycia twarzy, nie zawierającego oleju. Poza tym są to produkty przeznaczone do każdego typu cery :-)

      Usuń
  2. jedynie barwę siarkową znam,ale nie używam,bo nie mam pryszczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to krem tylko do cery z trądzikiem. Przede wszystkim ma on buzię matowić ale również wyrównuje jej koloryt i łagodzi blizny :)

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że Bielenda ma w swojej ofercie olejek do mycia buzi:) Fajnie, chętnie zwrócę na niego uwagę przy kolejnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma :) Ja trafiłam na niego przez przypadek, ale teraz widzę go dość często w drogeriach.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawych kosmetyków używasz. Widzę, że nie pokrywają nam się. Również biorę udział w tym wyzwaniu. Obserwuję Twój blog, by mieć na bieżąco Twoje świetne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaobserwowanie ;-) Kosmetyków wszelkiej maści jest tak dużo, że nie dziwię się, że nic się nie pokrywa :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja muszę przyznać, że mam do niego mieszane uczucia. Jako baza pod makijaż - jak najbardziej tak. Jako sam krem - już nie bardzo.

      Usuń
  6. Ciekawe te Twoje kosmetyki.Ciekawi mnie ta barwa siarkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość szeroką mają linię kosmetyków, można znaleźć coś dla siebie na wypróbowanie :)

      Usuń
  7. Chyba skuszę się na olejek z Bielendy, bo mój z Evree już na wykończeniu. :)
    Pozdrawiam, Chmielova (www.chmielova.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten olejek, z moją suchą skórą mógłby się całkiem dobrze zgrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek Bielendy kuszący, nie ma po nim podrażnień? Ogólnie kosmetyki kojarzę jedynie z półki sklepowej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie żadne podrażnienia nie występują :)

      Usuń
    2. No to super, może się na niego skuszę ;) Potrzeba mi jakiejś nowości ;)

      Usuń
  10. Ten krem z Dermedic genialny jest wg mnie. Ciekawi mnie ten żel peelingujący z Tołpy. Nie miałam jeszcze okazji go używać , a z chęcią sięgam po produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, krem jest fantastyczny. A żel polecam wypróbować ;-)

      Usuń
  11. Ciekawe zestawienie, nie używałam żadnego z tych produktów. Czekam na kosmetyki do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny post już w niedzielę ;-)

      Usuń
  12. Też mam ten krem z Dermedica Hydrain2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam krem z Charmine Rose i dobrze go wspominam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie służy na razie bardzo dobrze :)

      Usuń
  14. Dermedic Hydrain2 znam i lubie. Moja twarz potrzebuje duuuzo nawilzenia :D
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja buzia nie potrzebuje go aż tyle, ale też go lubi :D Dziękuję :*

      Usuń
  15. Mam serum Dermedic i jestem zadowolona, chyba zastanowię się nad tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do cery suche może być zbawieniem :D Dla innych też może być dość przydatny ;-)

      Usuń
  16. O, słyszałam o tej akcji jednak nie biorę w niej udziału :) Ciekawe kosmetyki ! ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam wziąć udział ;-) Może akurat coś komuś w oko wpadnie : D

      Usuń
  17. Nie znam nic z Twoich produktów, ale to pewnie dlatego, że mam inny typ cery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak fajnie, że tak mało :) podoba mi się taki minimalizm, ale u siebie ciężko to wprowadzić
    miałam krem Barwa Siarkowa i fajnie matowił, ale mnie zapchał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są to wszystkie kosmetyki jakich używam, ale nie chciałam opisywać ich wszystkich - tylko te, które szczególnie lubię :) No niestety, nie na każdego kosmetyk zadziała tak samo.

      Usuń