niedziela, 4 września 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - tydzień #6

To już przed ostatnia niedziela wyzwania kosmetycznego Trusted Cosmetics. 
Zapraszam na moje ulubione: 

pielegnacja_dloni_i_stop_wyzwanie_dla_blogerek




Everee handcare deep moisture, głęboko nawilżający krem do rąk, do bardzo suchej i szorstkiej skóry - fantastyczny produkt. Według mnie o wiele lepszy od swojego czerwonego, bardziej znanego, 'brata' tej samej firmy. Ma dość rzadką konsystencję, nie jest bardzo tłusty, wchłania w ekspresowym tempie i jest bardzo wydajny. 


N°36 do stóp, perełki do kąpieli - pierwszy raz mam styczność z takim produktem. To połączenie perełek i soli, które dodaje się do wody i moczy się w niej stópki. Po takiej kuracje stopy są miękkie i świeże, a jak jeszcze dodać do tego krem do stóp to już praktycznie kuracja jak w SPA :D 


N°36 do stóp, jedwab w spray'u - kocham jedwab w spray'u. Uratował mi stopy już nie raz. Za każdym razem kiedy muszę ubrać buty na obcasie na dłuższy czas - sięgam po jedwab do stóp. Zapobiega otarciom, odciskom, sprawia, że stopy są gładkie i, przede wszystkim, bezpieczne :D 

Teraz czeka nas już tylko: 
podsumowanie_wyzwania_dla_blogerek

14 komentarzy:

  1. Przedostatnia? Lo matko a ja myślałam
    Ze Juz wypełniłam wszystkie zadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla blogerek chyba ostatnia, pozostało już tylko podsumowanie, a to chyba bardziej zadanie dla redakcji Trusted Cosmetics :)

      Usuń
  2. Oj, widzie że już napisałaś mnie jeszcze to czeka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jakiś czas temu napisałam ;-) Ale jeszcze cały tydzień czasu :D

      Usuń
  3. nic nie znam z tych :O
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/no-i-wyzwanie-organizowane-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :) Perełki do kąpieli bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam spray do stóp Iwostinu, ale ten Twój wydaje się również fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, mnie bardzo pasuje :)

      Usuń
  6. O marce Evree czytam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiele o niej czytałam dobrego zanim zdecydowałam się wypróbować. I nie żałuję :)

      Usuń
  7. Nie używałam żadnego z przedstawionych kosmetyków :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń