poniedziałek, 12 września 2016

Opróżniamy nasze kosmetyczki - podsumowanie.

Wyzwanie zakończone, czas je podsumować. 
Zapraszam :) 

Przez 6 tygodni blogerki dzieliły się ze swoimi czytelnikami swoimi ulubionymi kosmetykami. 
zawartosc_kosmetyczki_wyzwanie_dla_blogerek 

Tydzień pierwszy na moim blogu i na trustedcosmetics.pl.
Stanowił on wstęp do całej akcji i był możliwością pochwalenia się naszymi zasobami :D 


~||~

pielegnacja_twarzy_wyzwanie_dla_blogerek

Tydzień drugi na moim blogu i na trustedcosmetics.pl.
Polecam ponownie wypróbować krem z Charmine Rose osobom borykającym się z tłustą cerą :)


~||~

kosmetyki_do_makijazu_wyzwanie_dla_blogerek

Tydzień trzeci na moim blogu i na trustedcosmetics.pl.
Chyba najobszerniejszy post z serii wyzwaniowej. Aż nie spodziewałam się, że mam tyle kosmetyków z kolorówki! :D 


~||~

pielegnacja_ciala_wyzwanie_dla_blogerek

Tydzień czwarty na moim blogu i na trustedcosmetics.pl.
I jak i moje czytelniczki zgadzamy się, że masło kakaowe od Ziaji pachnie niebiańsko :D 


~||~

ulubione_perfumy_wyzwanie_dla_blogerek

Tydzień piąty na moim blogu i na trustedcosmetics.pl.
Moje zasoby perfum są minimalne, ale coś się znalazło do opisania ;-)


~||~

pielegnacja_dloni_i_stop_wyzwanie_dla_blogerek

Tydzień szósty na moim blogu i na trustedcosmetics.pl.
Ostatni post zawierający polecane produkty. Jedwab w spray'u - kocham *.*


No i wyzwanie dobiegło końca. Ciekawe kiedy uda mi się załapać na kolejną, podobną akcję :)

6 komentarzy:

  1. Żałuję,ze już się wyzwanie skonczyło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Chciałabym w przyszłości wziąć udział w podobnym :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne akcja - pozwala znaleźć ciekawe kosmetyki, powiększyć grono czytelniczek i odkryć nowe blogi do obserwowania :)

      Usuń
  3. Dużo tego masz kochana :P

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/dawka-odzywienia-dla-wosow-ma-provence.html

    OdpowiedzUsuń