poniedziałek, 5 września 2016

Sierpniowe DENKO

Miałam denka w tym miesiącu nie robić. 
Ale stwierdziłam, że trochę tu tego jednak jest, to czemu by nie? 
Zapraszam :) 



Ziaja tonik ogórek, odświeżanie, nawilżanie, cera tłusta, mieszana, normalna - nie zauważyłam i siebie jakiś niesamowitych rezultatów stosowania. Nie matowił twarzy byt skutecznie i zapach też ma dość nieprzyjemny. Chyba po prostu nie lubię zapachu ogórka w kosmetykach. RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE
Bebe young care klasyczna - moja ulubiona pomadka ochronna do ust. Kocham jej konsystencję, zapach i właściwości - genialnie nawilża usta. KUPIĘ PONOWNIE
Nivea Vitamin Shake Cranberry & Raspberry - też świetny produkt do ust, przepięknie pachnie i dobrze nawilża. KUPIĘ PONOWNIE
Joanna body Naturia, peeling myjący, truskawka, wygładzający - nie ma zauważalnego efektu wygładzenia, ale jest dość przyjemny w użyciu i ładnie pachnie. Ale nie umywa się do produktów Perfecty. RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE


VICHY laboratoires – antyperspirant w kulce 48-godzinna skuteczność działania, przeciw intensywnemu poceniu, do skóry wrażliwej, bez alkoholu, bez parabenu, hipoalergiczny. Więcej można o nim przeczytać - TUTAJ KUPIĘ PONOWNIE
Garnier deodorant neo floral touch i shower clean - bardzo przyjemne deodoranty. Różowy pachnie świetnie - kwieciście i słodko, niebieski - bardzo świeżo. Na pewno KUPIĘ PONOWNIE


4 komentarze:

  1. kiedyś miałam ten antyperspirant z Vichy i byłam bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  2. Znam tonik Ziajki oraz żele peelingujące Joanny.
    Moje sierpniowe denko dość ubogie, ale każdy produkt cieszy. Jest miejsce na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - jest szansa na kupienie czegoś nowego ;-)

      Usuń