poniedziałek, 10 października 2016

A little bit of gold.


Dziś zdobienie bardzo proste i delikatne.
Ale również efektowne ;-)



Znalazłam inspirację w odmętach Internetu - jak zwykle. I musiałam przetestować sama :D 


Lakiery użyte do zdobienia: 
Semilac BASE
Semilac 032 Biscuit
Semilac 037 Gold Disco
Semilac 001 Strong White
Semilac TOP


Według mnie wygląda bardzo przyjemnie. 
Musze popracować nad ręcznym malowanie - linie im bliżej końca paznokcia, tym okrąglejsze się robiły :D Ale jest to dodatkowy powód do dalszego malowania ;-)

10 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ostatnie zdobienie..Biel z dodatkiem złota

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, eleganckie zdobienie, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zdobienie o jakim już długo marzyłam, to moje ulubione lakiery z semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracja już jest, teraz tylko wziąć się za malowanie. Powodzenia :D

      Usuń