poniedziałek, 17 października 2016

Efekt lustra


Wreszcie z powodzeniem udało mi się nałożyć na paznokcie efekt lustra. 
I wygląda fantastycznie :D




Kilka razy próbowałam nałożyć na paznokcie pyłek i nigdy mi do końca nie wyszło. 
Niestety, nie wiedziałam wtedy, że należy go nakładać na top, który wysycha bez warstwy dyspersyjnej :D 
Zakupiłam więc Top No Wipe od Semilac i podjęłam kolejną - tym razem skuteczną - próbę :)


Lakiery użyte do zdobienia: 
Semilac BASE
Semilac 016 Grunge - pod pyłek
Semilac 123 Szeherezada
Semilac TOP NO WIPE
Semilac TOP


Swoją drogą uwielbiam kolor 123 od Semilaca. A w połączeniu z efektem lustra wygląda przepięknie. Paznokcie genialnie przyciągały wzrok i uwagę :)

20 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie- wyglada fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda! Uwielbiam połączenie czerwieni ze srebrem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię to połączenie :)

      Usuń
  3. swietny efekt ! :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/przeglad-moich-produktow-do-pielegnacji.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie genialnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszymy się, że mimo problemów jednak się Pani nie poddała i udało się osiągnąć lustrzany efekt :), pięknie wygląda.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to wygląda w połączeniu z czerwienią, lustrzany pyłek z semilaca to mój hit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale pyłek nie z Semilaca ;-)

      Usuń
  8. Świetnie wyszło :) Ja mam albo złej jakości pyłek albo no wipe, bo wychodzi mi bardziej chrom niż lustro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to po prostu pyłek chrome? Tyle tych pyłków powychodziło, że ja już przestaję te efekty rozpoznawać :D

      Usuń