wtorek, 4 października 2016

Swirl



Oj dawno mnie tutaj nie było tak na poważnie. 
Niestety, pochłonęły mnie sprawy uczelniane. 
Ale wracam z nowym zdobieniem.



Wygląda na prawdę efektownie a jest bardzo proste w wykonaniu. 
Wystarczy że na paznokciu zrobimy kilka kropeczek różnymi kolorami i przeciągniemy po paznokciu patyczkiem albo przyrządem do robienia kropeczek :) 
I tworzą się takie właśnie zawirowania. 
Później już tylko utrwalić hybrydę i gotowe :D 


Lakiery użyte do zdobienia: 
Semilac Vitamin Base
Semilac 032 Biscuit - jako kolor bazowy na wszystkie paznokcie
Semilac 001 Strong White, Semilac 016 Grunge i Semilac 123 Szeherezada - do stworzenia kolorowych wirów na wybranych paznokciach
Semilac Base/Top 2IN1


Mnie się ten efekt bardzo podoba i chciałabym go kiedyś jeszcze wypróbować w innym zestawieniu kolorystycznym. Może czerń, czerwień i złoto? 

A Wy co sądzicie? Podoba Wam się takie zdobienie? A może same już coś takiego wypróbowałyście w przeszłości? 

6 komentarzy:

  1. Kiedyś często ozdabiałam paznokcie w podobny sposób ;-) Zupełnie nie rozumiem, czemu przestałam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie rozumiem :D Takie proste zdobienie, a takie ładne efekty ;-)

      Usuń
  2. Pięknie, bardzo mi się podoba efekt jaki daje ta metoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladaja ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/dla-kazdego-cos-dobrego-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń