poniedziałek, 14 listopada 2016

Alexandra Bracken - The Darkest Minds. Kiedyś przeczytam #12

Wreszcie udało mi się dobrnąć do końca mojego stosu. 
Przykre to jest trochę, że tak mało czytam, ale i tak jestem z siebie dumna, że sprostałam tym 12 książkom. 
I z wielką chęcią postawię sobie takie wyzwanie w przyszłym roku :)
Ale do rzeczy :)



Tytuł: The Darkest Minds
Autor: Alexandra Bracken
Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: HYPERION
Strony: 488 


Dawno już mi się nie zdarzyło, żeby książka mnie tak wciągnęła. Nie pamiętam kiedy ostatni raz przeczytałam 200 stron w jeden wieczór. Lata minęły od kiedy oderwałam się od strony żeby zdać sobie sprawę z tego że, jest 1 w nocy, a mnie zamykają się oczy. 
I zapomniałam już jakie to wspaniałe uczucie, zostać połkniętą w całości przez historię. 
Bardzo się cieszę, że sięgnęłam po tą książę i że przeczytałam ją po angielsku. 
 Na pewno sięgnę po kolejne części w przyszłości. 
Książkę czyta się bardzo lekko. Opisy są przyjemne i nie ma się ochoty ich omijać, a jak się dzieje to na całego i nie można się doczekać następnej strony, następnego rozdziału. 


Trochę szkoda, że stosik się skończył, ale zaczynać nowego nie będę - nie ma sensu, w miesiąc już nic nie zdziałam :P Ale myślę, że po tak miłym doświadczeniu z książką Alexandry Bracken, z wielką chęcią sięgnę po następną z mojej biblioteczki ;-) 


2 komentarze:

  1. Podziwiam, że przeczytałaś książkę po angielsku. Do tego ze zrozumieniem, skoro Cię wciągnęła ;)
    Każdy ma czasem tak, że długo nie trafia na naprawdę porywającą powieść i zniechęca się do czytania. Dobrze, że ta książka stanęła na Twojej drodze :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jestem już na tyle obyta z językiem angielskim, że czytanie po angielsku nie sprawia mi trudności :) Czasem nawet lepiej czyta się coś w oryginale, niż jakieś kiepskie tłumaczenie. Też się cieszę, że na tą serię trafiłam i już kombinuję jak dorwać kolejne części :D

      Usuń