poniedziałek, 7 listopada 2016

DENKO wrzesień - październik


Ponieważ we wrześniu moje Denko było niewielkie, postanowiłam poczekać z postem miesiąc. 
I taka forma publikowania Denka chyba najlepiej się dla mnie sprawdzi - więcej kosmetyków, więcej do pokazania i do podzielenia się :) 
Zapraszam :) 


Krem tormentiallae z witaminami A i E, pielęgnacja łojotokowej i trądzikowej skóry twarzy i ciała - dla mnie była to wielka klapa. Krem jest bardzo gęsty, ciężko jest go rozsmarować, w dodatku ma on pigment, przez co widać na twarzy smugi po niedokładnym rozsmarowaniu go. Siedział na twarzy bardzo brzydko, twarz się błyszczała i była bardzo tłusta w dotyku. NIE KUPIĘ PONOWNIE

Nivea tonik matujący, cera mieszana i tłusta, głęboko tonizuje i matuje, dla czystej i matowej skóry - tonik, który gościł u mnie już kilka razy. Dość przyjemny w zapachu i użyciu, lekki, delikatny. KUPIĘ PONOWNIE

Eveline cosmetics, matujący płyn micelarny 3w1, usuwa makijaż, głęboko oczyszcza, matuje i nawilża - produkt do którego jestem nastawiona raczej obojętnie. Nie ma jakiś szczególnych właściwości ani działań, przez które chciałabym go kupić w przyszłości, ale też nie zraził mnie do siebie. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE


L'Occitane Amande - krem do rąk, kupiony w zestawie z dwoma innymi, w ostatnim momencie na lotnisku. Jest fenomenalny! Jeden z lepszych kremów do rąk jakie zdarzyło mi się używać. Pachnie świetnie, super się wchłania i działa bardzo dobrze. Będę go w przyszłości na pewno wypatrywać. KUPIĘ PONOWNIE

EVree handcare Deep Moisture, głęboko nawilżający krem do rąk do bardzo suchej i szorstkiej skóry - kolejny świetny krem do rąk. Na tle innych wybija się dla mnie swoją konsystencją - jest dość rzadki. Fajnie się go rozsmarowuje, przez swoją konsystencję genialnie się wchłania i nie czuć, że siedzi na dłoniach. No i świetnie nawilża dłonie. KUPIĘ PONOWNIE

Dermena hair care szampon, hamuje wypadanie włosów, stymuluje odrastanie włosów, do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających - szampon przeciwko wypadaniu włosów, u mnie niestety się nie sprawdził, a wręcz zaszkodził. Włosy w trakcie używania go wypadały bardziej niż, przed jego użyciem. NIE KUPIĘ PONOWNIE 

Radical szampon normalizujący do włosów tłustych i przetłuszczających się - ten szampon dla odmiany spisał się zaskakująco dobrze. Zazwyczaj moje włosy źle znoszą naturalne, ziołowe szampony. Ten jednak zadziałał na nie dość dobrze. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE


Adidas get ready cool&care anti-perspirant - w tym momencie jest to mój ulubiony antyperspirant. Pachnie genialnie - słodko i kwiatowo! I choćby tylko dla tego zapachu będę go dalej używać :D KUPIĘ PONOWNIE

Dove powder soft anti-perspirant/anti-transpirant deodorant - kolejny ślicznie pachnący produkt, tym razem jest to zapach pudrowy. Na pewno KUPIĘ PONOWNIE

Nivea anti-perspirant stress protect, ochrona w stresujących sytuacjach - jest to jeden z nielicznych małych antyperspirantów jakie udało mi się znaleźć. Jego zapach mi się zdecydowanie nie podoba, ale niestety - zawsze trzeba mieć przy sobie coś do odświeżenia. A jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma... RACZEJ KUPIĘ PONOWNIE

Nivea deodorant fresh natural, uczucie świeżości, ekstrakty morskie - i czarna owca całego zbioru. Zapach okropny dla mnie, bardzo mi się nie spodobał. Produktu nie zużyłam do końca. I nie zamierzam go w przyszłości ponownie kupować. NIE KUPIĘ PONOWNIE


Lactacyd, Femina, emulsja do higieny intymnej - dobry płyn do higieny intymnej. Nie podrażnia, daje uczucie świeżości i czystości. KUPIĘ PONOWNIE

Perfecta SPA Galaretka peelingująca do ciała, intensywne wygładzanie, słodka poziomka oraz Perfecta SPA Galaretka peelingująca do ciała, delikatne złuszczanie, leśne jeżyny - postanowiłam oba produkty ocenić razem, bo żywię do nich takie same uczucia. Uwielbiam peelingi cukrowe do ciała z Perfecty, więc skusiłam się i na te dwa pudełeczka. Niestety, są to bardzo różne od siebie produkty. Galaretki są... galaretowane. Ciężko jest ich używać, zostawiają na skórze śliską warstwę, którą trudno jest zmyć. Nie polecam i sama NIE KUPIĘ PONOWNIE


_________________________________________________________________________

Całkiem niedługo urodziny ma moja przyjaciółka i związku z tym, postanowiłam wysłać do niej kartkę urodzinową z pomocą Poczty Kartkowej. Na stronie internetowej można wybrać wzór kartki i wpisać własne życzenia. Dla mnie jest to szczególnie wygodne, bo mój charakter pisma pozostawia wiele do życzenia :D Polecam zapoznać się z ofertą sklepu i skorzystać ;-)

2 komentarze: