wtorek, 6 grudnia 2016

Liebster Blog Award

Spotkała mnie dziś miła Mikołajkowa niespodzianka - zostałam nominowana do Liebster Blog Award, przez Rez Nor, autorkę bloga http://dzodzogonzales.blogspot.com/. I bardzo jej za tą nominację dziękuję :-* Zabawa polega na odpowiedzeniu na 11 pytań osoby, która nas nominowała. Dalej wyznaczamy 11 blogów, informujemy ich o nominacji i zadajemy swoje 11 pytań :) No to do dzieła :D 



1. Najlepszy post, który do tej pory zapisałaś?

Według statystyk, największą popularnością cieszyło się Styczniowe DENKO, według ilości komentarzy najpopularniejszy był post Opróżniamy nasze kosmetyczki - tydzień #2Mnie chyba najbardziej podobał się post Opróżniamy nasze kosmetyczki - był to początek dość fajnej akcji dla blogerek, okazja do przejrzenia swoich zbiorów, posprzątania a kosmetykach i podzielenia się z innymi osobami swoimi ulubionymi produktami :) 


2. Twój ulubiony blog (oprócz swojego :P)? 



3. Co sprawia Ci największą trudność w blogowaniu? 

Myślę, że systematyczność. Mam duży problem ze słomianym zapałem. Cieszę się niezmiernie, że udało mi się wytrwać w blogowaniu już prawie dwa lata. Są takie okresy, że mam na komputerze zdjęcia na cztery posty w przód a kolejne trzy już napisane, czekają na publikacje. A bywa tak jak teraz - nie mam czasu nic zrobić, nawet pstryknąć fotki ładnie zrobionym paznokciom i napisać coś o nowo zakupionej hybrydzie. Staram się, żeby posty pojawiały się co najmniej raz w tygodniu, ale niestety czasem się nie udaje. 


4. Piosenka, którą możesz słuchać do usrania w kółko? 

Oj, ciężko taką znaleźć. Niestety, jak znajdę jakąś piosenkę, która bardzo mi się podoba, to słucham jej bez ustanku aż do obrzydzenia i później nie mogę jej znieść xD Myślę, że Sam Sparro - Black and Gold ciągle jednak daje radę.

5. Bohater z filmu/serialu/książki z którym się utożsamiasz? 
Chyba nie ma takiego bohatera. Jest wiele postaci, którymi chciałabym być, ale nie ma takiej, która oddawała by to kim jestem i jak wygląda moje życie. 


6. Znienawidzona postać z filmu/serialu/książki i dlaczego właśnie ta? 

Lori Grimes (Walking Dead) - jakoś nie potrafię strawić tej aktorki, a i sama postać była bardzo mdła, nijaka, irytująca. 


7. Twoja ulubiona polska marka kosmetyczna? 

Golden Rose (zakładam, że jest to firma polska, nie jestem w 100% pewna :D) - kocham ich produkty do ust, przewspaniałe. Charmine Rose - świetne kremy i produkty do pielęgnacji twarzy i nie tylko.


8. Ulubiony kosmetyk do makijażu? 

Szminka - można nią diametralnie zmienić wygląd twarzy, odbiór makijażu - postawić na odważniejszą wersję z ciemnymi ustami, coś bardziej seksownego z czerwienią, albo delikatnego z różem. 


9. Najlepszy kosmetyk do pielęgnacyjny? 

Charmine Rose Aza Ultra Care Cream - krem z kwasem azelainowym, pięknie hamuje wydzielanie sebum i poskramia świecenie na twarzy na długie godziny. Jest to zdecydowanie najlepszy krem do twarzy jaki kiedykolwiek zdarzyło mi się używać, żaden inny nie radzi sobie tak dobrze z moją mieszaną/tłustą cerą. 


10. Twój ulubiony gadżet kosmetyczny? 

Beauty blender - jeśli można go uznać za gadżet. Wstrząsnął moim światem. Bezkonkurencyjny - porównywałam go z innymi gąbeczkami i nie ma sobie równych. Pięknie nanosi podkład i równomiernie go rozprowadza. 


11. Jaka jest Twoja znienawidzona część pielęgnacji ciała? 

Wykonywanie peelingu na maseczki na twarzy. Jest to jak dla mnie zbyt czasochłonne, nie bardzo mam warunki, żeby wygodnie siedzieć i czekać 10 minut na peeling enzymatyczny, a później następne 10 minut na maseczkę. Zbyt to dla mnie męczące jest :D 


Pytania dla osób przeze mnie nominowanych: 

1. Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji ciała?
2. Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji twarzy?
3. Twój ulubiony kosmetyk kolorowy/do makijażu? 
4. Co Cię motywuje do blogowania? 
5. Post, który cieszył się na Twoim blogu największym powodzeniem i zainteresowaniem? 
6. Twój ulubiony film, który możesz oglądać wielokrotnie? 
7. Kosmetyk, o którym marzysz, a (jeszcze) go nie masz? 
8. Ulubiona marka kosmetyków kolorowych? 
9. Ulubiony zespół muzyczny? 
10. Gwiazda/znana osoba w które się (w sekrecie) podkochujesz ;)? 
11. Największa trudność w blogowaniu? 


Lista blogów przeze mnie nominowanych: 

Nominując kolejne osoby starajcie się wybierać, blogi, które nie mają jakiejś szalonej liczby obserwatorów :) 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania i że zrobiłaś to tak szybko :) Bardzo przyjemnie czytało się ten post i cieszę się, że mogłam dowiedzieć się czegoś nowego o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za nominację i cieszę się, że miło się czytało ;-)

      Usuń
  2. Z systematycznością i ja czasami mam problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy się z tym czasami zmaga ;-)

      Usuń
  3. Fajnie cię bliżej poznać kochana! :)

    OdpowiedzUsuń