piątek, 27 stycznia 2017

#creativenailparty - jelonki i sarenki



Zostajemy w kolorystyce zimowej, ale zmieniamy tematykę. 
Drugi tydzień #creativenailparty organizowanego przez the Cieniu na blogu http://www.cienistosc.pl/ to jelonki i sarenki. 

Zapraszam :) 




Pierwsze zdobienie na ten tydzień to bardziej łoś niż jelonek :P 
Ale mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone - w końcu to dalej zwierzę "zimowe" :D 


Nie jestem wielką fanką niebieskiego, ale ten lakier zawsze podoba mi się tak samo. 

Błyszczy się i mieni niesamowicie, pięknie wygląda na paznokciach. 





Użyte do zdobienia: 
Płytka BP-18
Płytka BP-121
Essie blanc
Luxury Paris color show niebieski
Born Pretty Stamping Nail Polish czarny
Sally Hansen Insta-Dri

A ponieważ nie byłam tak całkiem łosiem usatysfakcjonowana - zrobiłam też drugie zdobienie :D 
Tym razem wymalowałam na paznokciach jelenie poroże.



Lakiery użyte do zdobienia: 
Orly 40074 Terra Mauve
Essie blanc
Essie a cut above
Wibo extreme nails Nr 34
Sally Hansen Ista-Dri


4 komentarze:

  1. To zdobienie z porożem wygląda świetnie! Bardzo fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wzorowałam się zdobieniem znalezionym w Internecie :)

      Usuń
  2. Z jelenim porożem przepiękne!

    OdpowiedzUsuń