piątek, 20 stycznia 2017

#creativenailparty - kolory zimy

Na dobry początek nowego roku zgłosiłam się do Wyzwania #creativenailparty organizowanego przez the Cieniu na blogu http://www.cienistosc.pl/
Zapraszam na moje zdobienie na pierwszy tydzień ;-)

Tydzień pierwszy to Kolory zimy. 
Dla mnie to oczywiście koniecznie biały - zwłaszcza teraz, kiedy wreszcie spadł śnieg :) 
Postawiłam na matowy biały i akcent srebrny. 


Myślę, że efekt wyszedł bardzo ciekawy. 
Zawsze podobał mi się matowy biały na paznokciach :)



Kolory użyte do zdobienia: 
Essie blanc
Essie set in stones
Sally Hansen Insta-Dri
Born Pretty Super Matte Surface Oil


6 komentarzy:

  1. Fajnie to wyszło - nie przesadzone, minimalistyczne a jednak z błyszczącym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki akcent z błyskiem bardzo fajnie się komponuje z matowymi paznokciami :)

      Usuń
  2. To srebro bardzo fajnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny manicure, srebro pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń