piątek, 10 lutego 2017

#creativenailparty - skandynawskie wzory


No i #creativenailparty dobiegło końca. 
Temat ostatniego tygodnia to skandynawskie wzory.
Zapraszam :)





Postawiłam na minimalizm - dwa kolory, i prosty wzór. 
Efekt wyszedł dość fajny. I znów miałam okazję użyć pięknego niebieskiego lakieru :) 
Essie blanc użyłam chyba w każdym jednym zdobieniu w tym wyzwaniu xD


Użyte do zdobienia: 
Luxury Paris Color Show niebieski
Essie blanc
Sally Hansen Insta-Dri


Cieszę się, że postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu. Chyba od roku nie używałam lakierów - tylko hybryd. A teraz znów wkręciłam się w malowanie lakierami. I świetnie to wyszło czasowo bo akurat 'odrastam' swoje naturalne, niezniszczone hybrydą paznokcie i robię od nich przerwę :) 

4 komentarze:

  1. Czasem minimalizm sprawdza się najlepiej. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że czasem lepiej nie przesadzać. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ale fajny wzorek! Essie "Blanc" widać jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blanc sprawdził się dość dobrze w wyzwaniu :D

      Usuń