poniedziałek, 20 lutego 2017

Marcin Szczygielski - Czarownica Piętro Niżej


Marcin Szczygielski - Czarownica Piętro Niżej 
306 stron
Wydawnictwo Bajka



Zacząć ten wpis powinnam od tego, że nie mam pojęcia skąd ta książka się wzięła w mojej biblioteczce. Nie pamiętam żebym ją kupowała. Nie wiem jakie zaćmienie mózgu musiałam mieć, żeby kupić bajkę dla dzieci xD
A jednak, stała u mnie na półce, przyjemnie wyglądała, to się za nią wzięłam i skończyłam w dwa wieczory. 
Początek mnie zniechęcił, bo nic o książce nie wiedziałam a napisana ona jest jak... książka dla dzieci. Język jest prosty, postacie nieskomplikowane, a połowę dialogów głównej bohaterki stanowią cytaty wymyślonych na potrzeby książki seriali telewizyjnych. 
I przez to czyta się tą książkę tak szybko i lekko. 


Jak już napisałam, nie jest to książka szczególnie ambitna czy skomplikowana. Ale czasem coś takiego jest nam potrzebne. Coś lekkiego, łatwego, przyjemnego, na jeden lub dwa wieczory. 
I chyba sięgnę po część drugą i trzecią tej serii xD

2 komentarze:

  1. Wiesz co książka wydaję się być fajna lecz jest troszeczkę nie w moim stylu :)
    Może kiedyś po nią sięgnę :)
    Miłego dnia!! Zachęcam do obserwowania :) - obserwuje -
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka raczej dla młodszych czytelników :D
      Również obserwuję :)

      Usuń