poniedziałek, 3 kwietnia 2017

NIVEA Invisible Black & White FRESH


Jakiś czas temu dostałam na skrzynkę mailową zaproszenie do dołączenia do Klubu Przyjaciółek NIVEA, z którego z chęcią skorzystałam. 
Wysłałam zgłoszenie i zakwalifikowałam się do testowania NIVEA Invisible Black & White FRESH.
Jak sprawdził się u mnie ten antyperspirant? 


"Odświeżony look i świeży wariant  NIVEA Invisible Black&White FRESH
Odświeżony look wymaga specjalnej pielęgnacji. Aby wyglądać i czuć się świeżo, warto zadbać nie tylko o antyperspiracyjną ochronę, ale też o ochronę nowych stylizacji. Naukowcy Beiersdorf – jako pierwsi na świecie – stworzyli innowacyjną formułę antyperspirantu chroniącego ubrania przed plamami – NIVEA Invisible Black&White. NIVEA Invisible Black&White to wybór nr 1 Polek, który zapewnia 48h ochronę antyperspiracyjną, a jego nowy wariant zapachowy FRESH, o zniewalająco świeżym zapachu, dodatkowo pomoże zadbać o Twój nowy perfekcyjny look. Produkt powstał we współpracy i został zatwierdzony przez Hohenstein International Textile Institute."
NIVEA DEO Invisible Fresh informacja prasowa


Wysyłka paczki była ekspresowa - nie wiedziałam nawet, że to NIVEA wysyła do mnie produkt, dostałam tylko informację, że zbliża się w kierunku mojego domu paczka :D 
W środku czekało na mnie pudełko Moja NIVEA z kartą witającą mnie w gronie Przyjaciółek NIVEA i dwoma produktami do przetestowania. 
Oczywiście wzięłam na siebie przetestowanie damskiego produktu NIVEA i używałam go przez cały tydzień. 


Zapach produktu jest bardzo przyjemny. Mamy tutaj: 
nuta głowy - bergamotka, brzoskwinia, zioła; 
nuta serca - biała herbata, mimoza, róża; 
nuta bazy - drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo.
Tworzy to przyjemną mieszankę, zapach jest świeży i bardzo delikatny, nie przytłacza. Jest to bardzo korzystne, dla osób lubiących nosić perfumy - zapachy nie będą ze sobą kolidowały. 
Jeśli chodzi o kwestię zatrzymywania potliwości, to tutaj jest już u mnie trochę słabiej - ale w moim przypadku niewiele antyperspirantów spełnia swoje zadanie. Jednakże nie powstają żadne nieprzyjemne zapachy - po kilku godzinach dalej można wyczuć przyjemny zapach.

 Faktycznie nie zauważyłam żadnych białych plam na ubraniach podczas stosowania antyperspirantu, co jest dodatkowym plusem. Nie wiem jak sprawdza się na białych ubraniach, bo takie noszę tylko od święta, ale moje codzienne kolorowe koszulki bardzo się z Invisible Black & White FRESH polubiły :)



NIVEA Invisible Black & White FRESH jest dobrym produktem, o bardzo świeżym, wiosennym, lekkim zapachu i myślę, że w przyszłości na pewno jeszcze po niego sięgnę w sklepie. 
Jeśli chodzi o NIVEA MEN - będę go chyba musiała komuś sprezentować, bo raczej nie będę miała możliwości go zużyć :D 

Recenzja powstała dzięki marce NIVEA, wszystkie opinie są moimi własnymi. 

2 komentarze:

  1. U mnie również wielokrotnie sprawdził się NIVEA Invisible Fresh . Bardzo dobrze chroni mnie i moje ubrania.

    OdpowiedzUsuń