poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Peeling i masło do ciała - Fruity cube duo orange & satsuma


Nie dawno temu udało mi się wygrać zestaw Fruity cube duo orange & satsuma. 
Ponieważ nigdy nie miałam z nimi styczności, postanowiłam je przetestować i zdać Wam relację z ich stosowania.
Zapraszam :)

Według informacji na opakowaniu można je znaleźć w Rossmannie, ja jednak nigdy wcześniej ich nigdzie nie widziałam. Pojemniczki są malutkie - 70 ml i mają 18 miesięcy ważności od otwarcia. 


Peeling do ciała
Nałożyć odpowiednią ilość na wilgotną myjkę, gąbkę lub bezpośrednio na mokrą skórę. Delikatnie wmasować, zwracając szczególną uwagę na szorstką, suchą skórę. Po użyciu dokładnie spłukać. 
Skład: 
Aqua, Ethylhexyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Silica, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Almond) Seed Meal, Stearic acid, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Parfum, Phenoxyethanol, Triethanolamine, Fragaria Olamine, BHT, Citrus Aurantium Dulas (Orange) Fruit Extract, Potassium Srbate, Sodium Benzoate, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Citral, d-Limonene, Linalool, CI 19140, CI 16035

Peeling był dość mało wydajny - wystarczył mi na trzy użycia. Jest on z jednej strony delikatny - bo cząsteczek jest w nim raczej niewiele, a z drugiej strony - nie nadaje się on do skry delikatnej bo cząsteczki są ostre. W wyniku czego efekt jest raczej... Niewidoczny. Ja na skórze nie wyczułam większej różnicy po zastosowaniu tego peelingu. Ponad to, cząsteczki są umieszczone w... kremie(?), który ma rzadką konsystencję. Niezbyt wygodnie mi się go stosowało. 


Masło do ciała
Nałożyć pożądaną ilość produktu na dłoń. Delikatnie wmasować w ręce, stopy i ciało. 
Skład:
Aqua, Isopropyl Palmitate, Polysorbate-60, Caprylic/Capric Trygliceride, Butyrosepermum Parkii (Shea Butter), Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexanolamine, Carbomer, Piroctane Olamine, Benzophenone-4, Citrus Aurantium Pericap (Sansuma) Extract,  Citrus Aurantium Dulas (Orange) Fruit Extract, Potassium sorbate, Sodium Benzoate, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Citral, d-Limonene, Linalool, CL 19140, CL 16035, CL 17200

Z masłem już trochę lepiej niż z peelingiem. Ma zapach trochę silniejszy i przyjemniejszy od peelingu. Niestety, podobnie jak peeling, ma rzadką konsystencję i jest raczej mało wydajny. Po nałożeniu go na ciało mam wrażenie, że w zasadzie niczym się nie posmarowałam, ale że użyłam produktu za mało. 


Oba produkty mają pomarańczowy kolor i dość przyjemny zapach. 
Nie jest to szczególnie dobry zestaw i sama raczej nie sięgnę po niego w sklepie. 
Ale jeśli ktoś ma ochotę samemu przetestować to jak najbardziej. W końcu każdy ma inną skórę, która ma inne wymagania. 

Ja osobiście pozostanę chyba wierna peelingom i balsamom z Perfecty. 
A Wy macie jakieś ukochane peelingi czy balsamy do ciała? 

4 komentarze:

  1. Szkoda, że zestaw nie za bardzo się u Ciebie spisał. Kupiłam go impulsywnie z myślą o konkursie, ale sama nigdy go nie stosowałam, bo stosunkowo rzadko używam smarowideł do ciała i peelingów. Dobre jest to, że nie musiałaś na to kasy wydać i żałować ;) i dzięki Twojej recenzji wiem, żeby nie sięgać ponownie po ten zestaw ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kosmetyk się zawsze przyda choćby po to, żeby przetestować, zrecenzować, wiedzieć na przyszłość :D Peeling już zużyty, ale masło jeszcze mi na jakiś czas wystarczy i na pewno zużyję do końca ;-)

      Usuń
  2. Szkoda, że wypadły tak słabo :( Ja raczej też w takim razie po nie nie sięgnę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią gustu. Mnie bardziej odpowiadają produkty Perfecty, ale kto inny może zakocha się w tych :)

      Usuń