poniedziałek, 1 maja 2017

DENKO marzec-kwiecień



Przez dwa ostatnie miesiące uzbierało się całkiem pokaźnych rozmiarów DENKO. 
Zapraszam do minirecenzji zużytych produktów :)


Tołpa: dermo face, sebio normalizujący żel do mycia twarzy, dokładnie oczyszcza, odświeża, usuwa namiar sebum - u mnie sprawdził się dość dobrze. Fajnie oczyszcza cerę, daje uczucie świeżości i czystości. Teraz wróciłam do żelu peelingującego z Tołpy, ale myślę, że KUPIĘ PONOWNIE
Bielenda Normalizing Face Serum, serum normalizujące do twarzy - stosowałam przez kilka miesięcy ale nie zauważyłam poprawy w kwestii przetłuszczania się cery. Poza tym, teraz postawiłam bardziej na nawilżanie niż normalizowanie. RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE
Bielenda uszlachetniony olejek agranowy do oczyszczania i mycia twarzy - świetny produkt do demakijażu twarzy, rozpuszcza maskarę, szminkę, łączy się z sebum na twarzy. Po dodaniu wody lekko się pieni i dość fajnie się spłukuje, nie zostawia twarzy tłustej. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
Tołpa: dermo face, strefa t matujący płyn micelarny-tonik 2w1 do mycia twarzy - jeden z moich ukochanych produktów. Świetnie odświeża twarz, matuje ją i nie wysusza, usuwa resztki makijażu, nie podrażnia oczy. KUPIĘ PONOWNIE


Ziaja oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej, liście manuka, krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na now - nie zauważyłam żadnych efektów stosowania. Generalnie raczej za ziają nie przepadam. Teraz przerzuciłam się na regularny peeling z kwasami, więc Tego kremu już NIE KUPIĘ PONOWNIE
Dermedic Hydrain2 krem nawilżający o przedłużonym działaniu - genialny krem nawilżający. Stosuję go codziennie na noc bo jest dość tłusty i za ciężki dla mnie do stosowania rano. Utrzymuje nawilżenie cery na fajnym poziomie. Nowy słoiczek jest już w użytku, ale na pewno KUPIĘ PONOWNIE
Charmine Rose Aza Ultra Care Cream, krem pielęgnacyjny z kwasem azelainowym - kolejny z moich ukochanych produktów. Najlepiej normalizujący i matujący krem jaki kiedykolwiek dorwałam. Więcej o nim możecie przeczytać -> TUTAJ KUPIĘ PONOWNIE


Evree total nutrition odżywczy krem do rąk do bardzo suchej i wrażliwej skóry - świetnie się wchłania, nie jest zbyt gęsty ani zbyt tłusty przez co nie pozostawia wrażenia śliskich i tłustych dłoni. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
Fruity cube duo orange & satsuma peeling i masło do ciała - zestaw w moim przekonaniu jest niewypałem. Oba produkty są raczej rzadkie i niezbyt wydajne. Ale cieszę się, że miałam okazję poznać i przetestować nowy produkt. Więcej o tym duecie -> TUTAJ NIE KUPIĘ (PONOWNIE)


N°36 do stóp antyperspirant do stóp - sprawdza się dość dobrze, choć przyznaję, że ciężko mi to określić bo nie mam aż tak potliwych stóp. RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE, bo zwyczajnie nie mam takiej potrzeby. 
N°36 do stóp perełki do kąpieli stóp - po kąpieli stopy są zauważalnie miększe i gładsze, ale do moczenia stóp trzeba mieć cierpliwość, której mnie brakuje :D Ale jest to bardzo fajny produkt dla tych, którym siedzenie z nogami w misce nie przeszkadza xD RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE
Hask - monoi coconut oil odżywka do włosów - u mnie raczej się nie sprawdziła. Poza tym, że fantastycznie pachnie, nie widziałam zbyt wielu korzyści jej stosowania. Moim włosom potrzeba jest bardziej odżywka mocno wzmacniająca. Więcej można o niej przeczytać -> TUTAJ NIE KUPIĘ PONOWNIE


Nivea anti-perspirant invisible black & white fresh - jako antyperspirant nie sprawdził się zbyt dobrze, za to fantastycznie powstrzymywał powstawanie przykrego zapachu i generalnie bardzo przyjemnie pachniał. MOŻE KUPIĘ PONOWNIE, a więcej o nim -> TUTAJ
Rexona motion sense active shield - jakoś nie bardzo mi ten styperspirant spasował. Ma bardzo mocny i niezbyt miły zapach, który długo się utrzymuje i niezbyt dobrze powstrzymuje u mnie pocenie. RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE
Rexona motion sense happy morning peach & wild raspberry - dla równowagi tej antyperspirant pachnie fantastycznie i choćby tylko dla jego zapachu - KUPIĘ PONOWNIE

2 komentarze:

  1. Tołpy ja z kolei nie lubie. Ziaja tez kompletnie się u mnie nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z Tołpy 2-3 produkty, do których wracam i które mi pasują :)

      Usuń