poniedziałek, 8 maja 2017

Perfecta Beauty Sleep Mask


Maska na dobranoc, nawilżająca kuracja dla skóry z masłem, która zawiera masło karite, baobab lift i superhialuron.
Jest to pierwsza maska na noc jaką miałam okazję wypróbować. 
Jak się u mnie sprawdziła? Zapraszam :)


Pierwsze co muszę powiedzieć to to, że nazwy wypisane na przodzie saszetki brzmią niesamowicie nieprawdziwie xD Superhialuron? 
Ale mniejsza z tym. 
Jest to produkt przeznaczony do skóry po 30 roku życia, do każdego typu cery w tym suchej i odwodnionej. Czyli nie bardzo dostosowana do mojej 25-letniej mieszanej/tłustej cery. A jednak... Sprawdza się. 


Maskę nakłada się na noc, na oczyszczoną skórę twarzy zamiast kremu. Na przodzie znajdziemy ostrzeżenie, że jest to intensywna kuracja i należy ją stosować maksymalnie 2-3 razy w tygodniu. 
Ja stosuję ją u siebie tylko raz w tygodniu jako dodatkowe nawilżenie. 
Bałam się, że po nałożeniu zostanie na twarzy tłusty filtr, że przykleję się do poduszki i wszystko na niej zostawię. A tu się okazuje, że maska bardzo fajnie wysycha i w ciągu kilku minut twarz jest suchutka. Czuć na niej powłokę, którą tworzy produkt, ale nie jest to nieprzyjemne uczucie - wręcz przeciwnie. 


Jeśli chodzi o obiecywane głębokie nawilżenie i wygładzenie skóry już po pierwszej nocy, to z tym się raczej nie zgodzę. Ale do jakiegoś stopnia to nawilżenie jest. Jest to dość przyjemny produkt i na pewno skończę tubkę. Później zastanowię się czy nie poszukam innych masek na noc, bo chciałabym się bardziej zagłębić w ten temat. 
Czy wy macie jakieś swoje ulubione maski na noc, sprawdzone produkty, które możecie polecić? Dajcie znać w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Ja niestety dalej szukam ideału :) Ale lubięlubię maseczki Banii Agafii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Banii Agafii używałam maskę oczyszczającą do twarzy. Spisywała się dość dobrze, ale efekty były bardzo krótkotrwałe niestety.

      Usuń
  2. Masek na noc nie miałam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, bardzo fajna rzecz :)

      Usuń